2011. augusztus 28., vasárnap

Csak Jolina Slim Jeans sötétkék használt kimosódás Ohio 26 32:
Hello:)

Végül eljut felajánlom körülmény küldeni cuccot eladni, mert mind az én egerek váltak több mint egy éve.

Így ITT legalább egy kicsit csendesebb:).

Én mindig felvétele új dolgokat minden alkalommal lehetővé teszi a gyerekek időt.

Hamarosan elegáns bébiruhák a lányok. Gyakran ismétlődő részek, mert én ikrek.

Hébe-hóba csökkenés talán megéri az egyik vagy a másik.

Jó szórakozást böngészést.

Gyönyörű, nagyon-nagyon ritkán viselt, 69,95 € NP, csak farmer. Csak Jolina Slim Ohio a coll méret W26/L32 - bár találják, hogy nem hosszabb, mint 32 cm! 5. ábra: Van egy 32 hosszú és viselt valaha kezelik. A képen látható a jellegzetes hatások HASZNÁLT - Vintage - WANTED kell tartani, és nem hiány vagy okozott! A nadrág új - a kopás foltok a farmer úgy kell és már létezett, amikor vásárolni.
A nadrág, mint új korában! Ezért az ára 50 €.
Ha kérdésed van csak kérdés:).

A mosás egyszerűen schöööön! Aki szereti sötétkék mosás használt, szeretni fogja ezt a mosás! Garantált!
PO NEN teszi nagy nadrágot!
Most túl kicsi nekem: (.

Nem készülékek és foltok! Nem dohányzó. Nem háziállatok. Csak gyerekeknek: P.


Küldök is. Azt is gyűjt, és küldök mindent a legolcsóbb, valamint attól függően, hogy a térfogata és tömege a dolgok így.

Levél szállítás: 1.65
Nagy levél: 1,45 €
Maxibrief: 2.20 €
DHL csomag: 4,10
DHL: 6,90 / 11,90 / 13,90

Hermes Paket: 4,30 / 6,30 / 9,30

Én mindig keresik a legolcsóbb módja lehetséges!
Ár: 50 EUR