2011. augusztus 8., hétfő

Schlichter Álom fehérben! Köntös esküvői ruha, menyasszonyi ruha, strand

Schlichter Álom fehérben! Köntös esküvői ruha, menyasszonyi ruha, strand:
Megnősültem a 2011/07/02 és megengedtem magamnak azt a luxust, a második ruha, ruha a vacsora, mint a fő go volt valami nagy.

Ez szép és jó minőségű chiffon ruha, ami személyre szabott.

Tények:
Méret: 38
Szín: Fehér (nem-krém - tiszta fehér)
Egy darabból chiffon ruha

Részletek:
Én 176cm magas
Mérések: Bust 88/89, Derék 71, csípő 89
Én viselt ruhát 6cm sarok és szép, hogy a mellkasa is vállnélküli melltartó. Ha szükséges, akkor tudja, hogy a ruha kb 15 cm további, mert hát fűzés.
A ruha készül, szépen és teljesen átlátszó. Fell az én magas és 6 cm-pontját, hogy pontosan az első tippeket a sarka és a következtetés a kis vonatot. Még egy tökéletes ruhát, hogy házasodni az anyakönyvi hivatal, vagy a tengerparton.

Állapot:
A ruha volt rajtam az én esküvőm napján körülbelül 4 óra.
A ruha meg lett tisztítva, és verdefényes.

Extrák:
A ruha jön-val egy ruha táska.

Ár:
Azt akarjuk, hogy a ruha 125,00 €.

Ha komolyan érdekel lehet, mint megpróbálja a ruhát Wiesbadenben. Ellenkező esetben a képeket magukért beszélnek.

További információ és részletek boldog vagyok, hogy megközelíthető:
julia-weiss@gmx.de


Üdvözlettel
Julia White

Megjegyzés
• Magán eladó, nincs garancia, nincs garancia vagy visszavonása lehetséges
• Szállítási csak Németországon belül
• Szállítási viseli a vevő - DHL vagy a Hermes Csomag: Biztosított szállítás
• ruha kerül kiszállításra kézhezvételét követően a pénz vagy készpénz felvétel
Ár: 125 EUR VB